
Cei mai mulți români doresc să nu cheltuie mai mult de 1.000 de lei pentru masa de Paște.
Conform unui comunicat al companiei de consultanţă EY, aproape jumătate (49%) dintre participanţii la un studiu intenţionează să cheltuie între 400 și 1.000 de lei pentru masa de Paşte. Majoritatea respondenţilor (77%) nu au economisit pentru a face achiziţiile de Paşte. Studiul a analizat sumele alocate pentru cadouri, masa de Paşte și eventuale vacanţe. Aproape o treime dintre respondenţi preferă cumpărăturile online, în timp ce restul optează pentru o combinaţie de magazine online și fizice. Cheltuielile pentru masa de Paşte vor fi mai mari decât cele pentru cadouri, conform studiului. Majoritatea respondenţilor apreciază calitatea produselor ca fiind cel mai important criteriu de achiziţie, urmat de preţ, provenienţa și proximitatea produselor. În ceea ce priveşte impactul financiar al contextului actual, majoritatea respondenţilor nu au indicat scăderi ale veniturilor sau pierderi financiare. Totuşi, 62% dintre aceştia încearcă să economisească mai mult decât în trecut, iar peste jumătate (60%) spun că au reuşit să-şi atingă obiectivele financiare.

Comentarii recente