Câte 1,31 milioane de tranzacții online au fost înregistrate în timpul Black Friday-ului. Care este suma totală a vânzărilor?
Valoarea totală a tranzacțiilor de Black Friday a fost de 720 milioane lei, cu 9% mai mare decât anul precedent, iar numărul total de tranzacții a fost de 1,31 milioane, conform informațiilor furnizate de PayU GPO România, un important jucător pe piața plăților online.

În ziua de 7 noiembrie 2025, la comercianții parteneri care au participat la campania de Black Friday, au fost înregistrate peste 1,31 milioane de tranzacții, în valoare totală de aproximativ 720 milioane lei. De asemenea, comparativ cu anul anterior, numărul tranzacțiilor realizate cu cardul salvat a crescut cu 17%, reprezentând peste 64% din totalul plăților.
Potrivit PayU GPO, valoarea totală a tranzacțiilor a crescut cu 9% față de anul precedent, iar cea mai mare sumă raportată a fost de peste 85.000 lei, vineri, la ora 14:30, pentru produse din categoria eTail.
În plus, în minutul de vârf al Black Friday 2025 au fost înregistrate peste 11.000 de tranzacții, cu categoriile dominante fiind cosmeticele, produsele de băcănie, alimentele neperisabile, produsele pentru copii, IT&C și articolele pentru casă.
Valoarea medie pe tranzacție a fost de 546 lei, de trei ori mai mare decât valoarea medie a unei tranzacții obișnuite. De asemenea, valoarea medie a tranzacțiilor cu plată în rate a crescut la 945 lei, de două ori mai mare decât media anuală.
Plățile în rate au reprezentat aproximativ 35% din volumul total procesat, în creștere cu 18% față de Black Friday 2024.
17% din tranzacții au fost realizate cu carduri emise în afara țării, cu 13% mai mult decât în anul precedent. Țările din care au provenit cele mai multe plăți au fost Lituania, Regatul Unit și Belgia.
PayU GPO România, lider în serviciile de plată online, operează în peste 40 de țări și are o experiență de 20 de ani în domeniu. Printre clienții săi se numără eMAG, Altex, FashionDays, Flanco, Orange și Vodafone.


Comentarii recente