
Cât cheltuie firmele pentru fiecare angajat în călătorii de afaceri în străinătate?
În prima parte a anului, piața turismului de afaceri din România a reflectat prudența companiilor, care au amânat deciziile în așteptarea clarificării politicii fiscale. Cu toate acestea, investițiile în călătorii de afaceri și evenimente au continuat, atât în țară, cât și în străinătate, cu un interes crescut pentru evenimentele pe nave de croazieră. Cererea pentru astfel de proiecte a crescut cu 30% față de anul anterior, conform unei analize realizate de Aerotravel. Companiile alocă bugete pentru călătorii de afaceri, pornind de la 450 euro/persoană pentru deplasări externe, care includ cazare și bilet de avion. Călătoriile de afaceri sunt considerate un barometru al economiei, iar în ciuda prudenței, volumul de vânzări și numărul de pasageri au crescut. Evenimentele corporate sunt cele mai achiziționate servicii turistice, iar călătoriile de afaceri sunt frecvente în România, Germania și SUA, cu o creștere a interesului pentru evenimente pe nave de croazieră. Antonio Nițu, Directorul General al Grupului Aerotravel, subliniază succesul strategiei companiei, bazată pe parteneriate de lungă durată și investiții în tehnologie.

Comentarii recente