Carrefour intenționează să vândă supermarketurile din România conform presei franceze. Care este reacția companiei?
Grupul de retail francez Carrefour analizează posibilitatea de a renunța la operațiunile sale din România și a mandatat o bancă de investiții pentru a evalua interesul potențialilor cumpărători, conform informațiilor din presa franceză.

În urma solicitării referitoare la vânzarea supermarketurilor din România, Carrefour a declarat că a efectuat o analiză a portofoliului său de activități, a tuturor verticalilor de business și modelelor organizaționale.
În ciuda planurilor de a se retrage din România, Carrefour a înregistrat vânzări în creștere în primele nouă luni ale anului, ajungând la 2,29 miliarde de euro. Compania continuă să își mențină poziția puternică pe piață și să atragă clienți prin diverse strategii, cum ar fi reduceri de prețuri și campanii de loialitate.
În prezent, Carrefour derulează o serie de inițiative pentru a oferi valoare și accesibilitate clienților săi, inclusiv reduceri de prețuri și campanii de loialitate. Compania are planuri de a deschide mai mult de 30 de magazine noi în România în 2025, de a dezvolta comerțul online și de a consolida parteneriatele locale.
Deși se analizează posibilitatea unei vânzări, Carrefour România a raportat rezultate stabile pentru acest an, cu o creștere a cifrei de afaceri în al treilea trimestru și pe primele nouă luni din 2025. Carrefour operează în România o rețea extinsă de magazine și este unul dintre cei mai mari angajatori din sectorul de retail.
Decizia de a renunța la operațiunile din România face parte dintr-un plan mai amplu de optimizare a portofoliului internațional al Carrefour, iar compania își concentrează eforturile pe piețele considerate strategice. Pentru moment, Carrefour nu a făcut comentarii oficiale privind o posibilă tranzacție în România.


Comentarii recente