
Aurul este foarte căutat în Coreea de Sud și este vândut rapid. Localnicii preferă să dețină micile lingouri de aur de 1 gram.
Aurul este considerat un activ sigur de rezervă și se vinde cu mare succes în magazinele din Coreea de Sud, fiind la fel de popular ca și celebra supă ramen. Cel mai mare lanț de magazine de proximitate din țară, CU, a început să vândă mini lingouri de aur în colaborare cu Korea Minting and Security Printing Corporation (KOMSCO), iar aceștia sunt extrem de căutați de clienți. Lingourile de aur de dimensiuni mici sunt disponibile în diferite greutăți și se vând rapid, fiind considerate o investiție sigură. Demersul a atras în special persoanele în vârstă de 30 și 40 de ani, care reprezintă o mare parte din vânzări. Cererea de lingouri și monede din aur a crescut semnificativ în Coreea de Sud, iar prețurile metalului galben au înregistrat o creștere considerabilă. Alte lanțuri de magazine de proximitate din țară au început și ele să ofere lingouri de aur la vânzare, pentru a satisface cererea în creștere. Tendința de a investi în aur se extinde și în alte țări asiatice, precum China, unde colectarea de lingouri mici a devenit o tendință populară, în special printre tineri. China a depășit India ca cel mai mare cumpărător de bijuterii din aur din lume, iar cererea de lingouri de aur a crescut în întreaga regiune.

Comentarii recente