
Ați primit facturi mari pentru serviciile de internet și telefonie? Vă întrebați cum și unde puteți face o reclamație?
Accesibilitatea prețurilor serviciilor de telefonie și internet este influențată de informațiile pe care utilizatorii le primesc despre costuri și de capacitatea lor de a controla cheltuielile. Utilizatorii pot solicita facturi detaliate pentru a monitoriza mai eficient cheltuielile generate de serviciile de comunicații electronice. ANCOM a introdus modificări în procesul de emitere a facturilor detaliate pentru a veni în întâmpinarea utilizatorilor. Facturile detaliate trebuie să includă informații precum perioada de tarifare, tariful lunar pentru abonament, suma totală tarifată, tarife pentru serviciile suplimentare, gratuități și reduceri acordate. Facturile detaliate pot fi furnizate în format letric sau electronic, gratuit sau contra cost. ANCOM încurajează utilizatorii să opteze pentru facturile electronice pentru a accesa rapid informațiile, a reduce consumul de hârtie și a simplifica gestionarea cheltuielilor. Utilizatorii pot contesta tarifele facturate și pot adresa sesizări furnizorului, iar în caz de nemulțumire pot apela la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor. ANCOM poate interveni în cazul în care furnizorii nu respectă cerințele privind facturile detaliate sau nu furnizează informațiile necesare.

Comentarii recente