
Aeroporturile din Europa se confruntă cu haos din cauza condițiilor meteorologice extreme, care au dus la anularea unui număr mare de zboruri. Compania aeriană Wizz Air solicită luarea unor măsuri imediate.
Într-o singură zi, spațiul aerian european a înregistrat aproximativ 450.000 de minute de întârziere, din care 360.000 au fost cauzate de condițiile meteorologice, cu întârzieri semnificative de peste 3 ore. Problemele de gestionare a sloturilor aeroportuare, din cauza fenomenelor meteorologice multiple și simultane în Europa, au afectat grav capacitatea autorităților de control al traficului aerian și a Eurocontrol. Aceasta a dus la întârzieri și anulări majore în industria aeriană europeană. Wizz Air și alte companii aeriene au fost afectate, iar pasagerii sunt sfătuiți să verifice orarele zborurilor și să fie pregătiți pentru posibile modificări. Compania își cere scuze pentru neplăcerile cauzate și recomandă pasagerilor să facă rezervări direct pentru a primi actualizări rapide și asistență. De asemenea, Wizz Air face tot posibilul să găzduiască cât mai mulți pasageri, dar în cazul în care capacitățile hoteliere sunt limitate, pasagerii ar putea fi solicitați să își rezerve singuri cazarea. Rambursarea cheltuielilor suportate poate fi solicitată prin intermediul site-ului oficial al companiei.

Comentarii recente