
OPPO și-a încheiat un acord cu Federația Română de Fotbal, devenind furnizor oficial de telefoane pentru toate loturile naționale ale FRF.
Astăzi, 8 noiembrie, OPPO a anunțat într-o conferință de presă la sediul FRF că va deveni sponsorul oficial al echipei naționale de fotbal feminin a României și furnizorul telefonului oficial pentru toate loturile naționale de fotbal.

La conferință au participat președintele FRF, Răzvan Burleanu, și antrenorul echipei naționale de fotbal feminin a României, Cristian Dulca, din partea FRF, precum și Yang Shaohua, General Manager OPPO România, și Dan Amariei, Director de dezvoltare OPPO România, din partea OPPO.
Parteneriatul cu OPPO reprezintă un angajament pentru dezvoltarea fotbalului în România la toate nivelurile, conform declarației președintelui FRF, Răzvan Burleanu. OPPO este un brand internațional de succes și va susține fotbalul ca liant social și va oferi fanilor o experiență de neuitat. De asemenea, fotbalul este unul dintre principalele domenii de interes pentru milioane de oameni din întreaga lume, inclusiv din România, unde este cel mai urmărit sport pe mobil. OPPO devine furnizor oficial de telefoane pentru toate loturile naționale, atât feminine, cât și masculine.
Parteneriatul cu Federația Română de Fotbal reprezintă angajamentul pe termen lung al OPPO în susținerea fotbalului din România. OPPO este primul partener din tehnologie care devine sponsor al echipei naționale de fotbal feminin a României și furnizează telefonul oficial pentru toate echipele naționale de fotbal. Acest suport se va vedea și în linii dedicate de produse rezultate din parteneriatul lor, conform declarației lui Yang Shaohua, General Manager OPPO România.
La finalul evenimentului, cele două părți au făcut un schimb simbolic. FRF a oferit un tricou marcat cu numele noului sponsor, iar OPPO a oferit un smartphone Reno 10.
OPPO este o companie chineză de electronice cu sediul în Dongguan, provincia Guangdong. Fondată în 2004 de către Tony Chen și Chen Mingyong, OPPO este unul dintre cei mai mari producători de smartphone-uri din lume, cu o cotă de piață de aproximativ 10% în 2023. Compania și-a lansat produsele pe piața din România în martie 2020 și și-a deschis primul magazin local în octombrie 2023.
Comentarii recente