
OPPO a deschis un magazin online în România.
Astăzi, 19 octombrie, OPPO, o companie globală de tehnologie, a lansat propriul magazin online în România, continuând strategia sa de dezvoltare locală. Această mișcare face parte din planurile pe termen lung ale OPPO de a extinde portofoliul de produse și de a crește interacțiunile cu consumatorii. Magazinul online, numit oppostore.ro, oferă clienților numeroase beneficii și oferte promoționale. Până la data de 29 octombrie, clienții pot beneficia de reduceri de până la 90% pentru produse precum încărcătoare, huse, accesorii pentru ceasuri inteligente și căști. De asemenea, sunt disponibile și discount-uri pentru telefoanele din seria Reno10. Pe lângă acestea, clienții primesc puncte bonus (Puncte OPPO) la fiecare achiziție, pe care le pot folosi pentru a obține reduceri la viitoarele achiziții în decursul unui an. Mai mult, achiziționând un smartphone din magazinul online, clienții beneficiază de o garanție extinsă la 3 ani, iar pentru modelele Reno10, Reno10 Pro și Find N2, există o garanție suplimentară pentru ecran timp de 6 luni. Livrarea este gratuită pentru comenzile cu valoare de peste 299 lei. OPPO este un brand global de dispozitive inteligente, cunoscut pentru gama sa largă de produse, inclusiv seriile Find și Reno. În plus, OPPO oferă și sistemul de operare ColorOS și servicii de internet, cum ar fi OPPO Cloud și OPPO+. Compania are o prezență extinsă în peste 60 de țări și regiuni și are peste 40.000 de angajați.

Comentarii recente