
este acela că AI poate ajuta la îmbunătățirea procesului de învățare. O școală din Marea Britanie a ales să numească un software de inteligență artificială ca director, deoarece acesta poate contribui la îmbunătățirea procesului de învățare.
Robotul Abigail Bailey va asista pe Tom Rogerson, directorul de la școala Cottesmore, o școală pregătitoare cu internat din West Sussex, Marea Britanie, oferindu-i consiliere într-o varietate de probleme. Cottesmore, în colaborare cu un dezvoltator de inteligență artificială, a creat acest robot, care poartă numele de Abigail Bailey și îl va sprijini pe directorul școlii. Tom Rogerson folosește robotul pentru a obține sfaturi și soluții în diverse aspecte, de la sprijinirea colegilor de serviciu până la asistarea elevilor cu ADHD și redactarea politicilor școlare. Robotul funcționează similar cu ChatGPT, un serviciu online de inteligență artificială, unde utilizatorii pot pune întrebări, iar algoritmii chatbotului le oferă răspunsuri. Rogerson a menționat că acest director AI a fost dezvoltat să aibă cunoștințe extinse în domeniul învățării automate și al managementului educațional, putând analiza cantități mari de date. El consideră că este reconfortant să aibă la dispoziție pe cineva sau ceva care să-l ajute în luarea deciziilor și să ofere sfaturi, întrucât funcția de director de școală poate fi o muncă solitară. Rogerson își dorește ca și directorii de școli de stat să poată beneficia de acest robot online. Școala Cottesmore este un internat pentru băieți și fete cu vârste între patru și 13 ani și a câștigat premii prestigioase în domeniu. Aceasta a fost prima școală din țară care a anunțat că dorește să angajeze un director de inteligență artificială pentru a ajuta la integrarea tehnologiei în programa școlară și a consilia profesorii în reducerea volumului de muncă. După interviurile organizate, Rogerson a decis să numească un alt robot în această funcție, numit „Jamie Rainer”.

Comentarii recente