
? Când se desfășoară Black Friday la eMAG și ce oferte pregătește compania pentru această ”Vinere Neagră”?
Astăzi, pe 6 noiembrie, eMAG a organizat o conferință de presă în care a dezvăluit oficial planurile și data la care va avea loc Black Friday, precum și o serie de statistici despre consumatori, vânzări și magazin. Tudor Manea, CEO Grup eMAG, și Irina Pencea, Manager General eMAG România, au urcat pe scenă. Sărbătoarea reducerilor din 2023 va avea loc pe 10 noiembrie și eMAG va oferi peste 2,8 milioane de oferte dedicate Black Friday.

Prezentarea a început cu o serie de statistici din 2023. Clienții magazinului au adăugat în coș cu 7% mai multe produse față de anul 2022 și au achiziționat cu 20% mai multe produse de uz zilnic. Gama de produse oferite de magazin a depășit 17 milioane și a crescut de 17 ori în ultimii 7 ani. Numărul partenerilor eMAG a crescut de 20 de ori în ultimii 7 ani, ajungând la peste 46.000 în 2023. Tudor Manea a mai vorbit despre beneficiile automatizărilor din depozitele eMAG, introducerea chatbot-ului Dana, lansarea de shop-in-shop, serviciul „Super Preț”, numărul de clienți Genius care a ajuns la 600.000 și produsele Genius care au ajuns la 10 milioane. eMAG este o companie prezentă în 3 țări (România, Ungaria și Bulgaria), având o populație totală de 35 de milioane de locuitori, dintre care 9,7 milioane sunt clienți ai magazinului.
Prezentarea poate fi vizionată integral într-un clip video. Irina Pencea, Manager General eMAG România, a prezentat datele legate de Black Friday, pregătirile magazinului și o serie de statistici. Pentru ediția a 13-a a Black Friday, ziua cu cele mai multe reduceri din an, eMAG a pregătit reduceri în valoare de peste 390 de milioane de lei, la cel mai mic preț din ultimele 30 de zile, iar 71% dintre oferte sunt la cel mai bun preț din 2023. Anul acesta, intenția de cumpărare a consumatorilor de Black Friday este de 57%, în creștere față de anul trecut. Principalele categorii de produse pe care intenționează să le cumpere sunt televizoare, produse electrocasnice mici, haine, telefoane mobile și frigidere. Bugetul planificat de consumatori pentru Black Friday a crescut de la an la an, ajungând în medie la 2.855 lei, cu 11% mai mult decât în 2022. Pentru acest an, eMAG estimează vânzări de 680 de milioane de lei, în creștere cu 36 de milioane de lei față de anul trecut.
De asemenea, eMAG este pregătit să asigure livrarea tuturor comenzilor până pe 24 noiembrie, folosind infrastructura easybox dezvoltată de Sameday și colaborând cu firmele de curierat. În ziua de Black Friday, peste 2 milioane de clienți eligibili au opțiunea de a plăti în patru rate, fără dobândă și fără comision, prin contul eMAG/My Wallet. Toți clienții eMAG beneficiază de soluții de finanțare cu până la 48 de rate fără dobândă prin cardurile bancare.
În ziua de Black Friday, pe 10 noiembrie, eMAG oferă patru vouchere în valoare de 25 de lei în cele patru aplicații de ecommerce, eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful, celor care cumpără un abonament Genius. Această ofertă este valabilă și pentru clienții care doresc să-și reînnoiască abonamentul. Astfel, costul abonamentului pe un an de zile este zero. eMAG oferă o gamă variată de produse în ziua de Black Friday.
Comentarii recente