
Analizând costul tuturor datelor românilor online, un specialist avertizează că este singura modalitate de a te proteja cu adevărat.
WhatsApp are planuri de a introduce un nou model de publicitate în viitorul apropiat. În România, se estimează că intimitatea digitală valorează sute de mii de euro pe zi, într-un sistem global fără reglementări clare. În cadrul actualizărilor sale, WhatsApp va introduce reclame exclusiv în secțiunea „Updates”, departe de conversațiile private, păstrând în continuare criptarea pentru mesaje, apeluri și grupuri. Compania va utiliza informații limitate pentru a afișa reclame relevante. Cu toate acestea, implementarea acestui nou model de publicitate în UE nu va avea loc mai devreme de 2026. Antreprenorii din industria digitală subliniază importanța protejării intimității digitale și oferă alternative precum utilizarea altor platforme de comunicare care respectă confidențialitatea. Meta, compania-mamă a WhatsApp, a generat venituri semnificative exclusiv din publicitate, iar noile sale planuri ridica întrebări legate de protejarea datelor personale.

Comentarii recente