Organizatorii dezvăluie ce aduce ediția aniversară de 30 de ani a spectacolului Lord of the Dance în România, care revine în atenția publicului.
1. Cum ați reușit să reintroduceți în România, în 2026, cel mai cunoscut show de dans irlandez din lume? Ce a stat în spatele deciziei de a include din nou România în turneul mondial „Lord of the Dance”?
2. Revenirea în România nu este întâmplătoare, ci rezultatul unei relații construite în timp între management, artiști și publicul de aici. La fiecare turneu, sălile au fost pline, iar reacțiile spectatorilor au fost atât de puternice încât echipa a simțit că România trebuie neapărat să fie pe harta turneului aniversar.
3. Ediția aniversară este un fel de „best of” reinterpretat pentru publicul de azi. Regăsim ADN-ul original al show-ului, dar rezultatul este complet actualizat: proiecții video spectaculoase, lumini regândite de la zero, costume noi și o distribuție tânără, personal selecționată de Michael Flatley.
4. Chiar dacă nu mai este în prim-plan pe scenă, amprenta lui Michael Flatley este prezentă peste tot în cadrul show-ului. El rămâne creatorul universului „Lord of the Dance”, supervizează direcția artistică, aprobă distribuția și decide marile ajustări de concept.
5. Publicul este din ce în ce mai mixt și acesta este unul dintre cele mai frumoase lucruri. În sală vedem, în același timp, spectatori care au văzut show-ul cu mulți ani în urmă și revin pentru a retrăi emoția, dar și tineri care descoperă acum pentru prima oară dansul irlandez.
6. Cu foarte puține excepții, artiștii care ajung în România – alături de echipele lor – remarcă imediat energia specială a publicului de aici. În cazul Lord of the Dance, reacțiile sunt spectaculoase: oamenii trăiesc fiecare moment, aplaudă la scenă deschisă, iar această vibrație ajunge direct la artiști.
7. Provocările sunt pe măsura anvergurii show-ului. Vorbim despre sute de echipamente, decoruri, sisteme de sunet, lumini și videoproiecție, dar și despre o echipă impresionant de numeroasă — de la dansatori și tehnicieni, până la coordonatori de scenă, maseuri și garderobieri.
8. Standardul este menținut printr-un set riguros de cerințe tehnice și printr-un rider detaliat, respectat fără abatere. Tot acest efort are un singur scop: ca spectatorul din Cluj sau București să trăiască același spectacol, la aceeași intensitate, ca publicul din Londra, Paris sau Dublin.
9. „Lord of the Dance” a demonstrat că publicul român este pregătit și dornic să consume și altceva decât formele clasice de spectacol. A adus dansul irlandez în atenția generală, a stârnit interesul tinerilor pentru noi stiluri și a arătat că un show de dans poate fi și blockbuster, și act cultural în același timp.
10. Toate acestea la un loc. Disciplina dansatorilor și precizia execuției sunt impresionante, dar nu ar fi suficiente fără energie, poveste și mesaj. Spectacolul vorbește despre luptă, curaj, lumină și întuneric – teme simple, dar universale – și o face printr-un limbaj pe care îl înțelege oricine: mișcarea.
11. Cred că cel mai important este ca spectatorii să vină fără scenarii prestabilite în minte. Dansul are darul de a spune altceva fiecăruia dintre noi, iar farmecul lui stă tocmai în libertatea aceasta de interpretare.
12. Biletele pot fi achiziționate exclusiv prin canalele noastre oficiale, partenerii de ticketing get-in.ro și iabilet.ro. Există încă anumite categorii promoționale disponibile, însă locurile cele mai căutate sunt deja aproape epuizate.
13. Intens, hipnotic, surprinzător.



Comentarii recente