
Unii români au avut parte de neplăceri în timpul vacanței lor în Grecia. Aceștia s-au bucurat de faptul că nu înțelegeau alfabetul grecesc.
O serie de români acuză că turiștii sunt înșelați în Grecia, cu patronii de taverne care adaugă pe nota de plată produse pe care aceștia nu le-au comandat. Astfel de incidente par să devină din ce în ce mai dese.

Mulți turiști se plâng că vacanța lor de vis a devenit un dezastru din cauza unor probleme neașteptate. Alții, mai norocoși, spun că vacanța mult așteptată a fost umbrită de întâmplări neplăcute, dar nu dramatice.
Un român a povestit experiența neplăcută pe care a avut-o într-un restaurant grecesc din Halkidiki. Bărbatul a relatat pe un grup de Facebook dedicat românilor care călătoresc în Grecia cum a fost nevoit să plătească pentru produse pe care nu le-a comandat.
Postarea sa a devenit virală, iar alți români au spus că au avut experiențe similare. Unii au afirmat că au trecut prin aceeași situație și au fost obligați să plătească pentru produse pe care nu le-au solicitat.
Au fost și opinii care au căutat să găsească scuze pentru situație, sugerând că personalul este nou angajat și face greșeli neintenționate. Alții au susținut că este necesar ca aceste greșeli să fie în favoarea clientului.
Cu toate acestea, au fost și persoane care au avut experiențe pozitive în Grecia, fără a fi înșelați de patronii localurilor.
Comentarii recente