
Retailerii mari fac tot ce pot pentru a profita de orice trend care atrage vânzări mai mari, inclusiv de succesul recent al superproducției americane, conform Reuters.

Cumpărătorii se înghesuie să cumpere cercei, parfumuri și rochii Barbie, deoarece retailerii doresc să profite de succesul superproducției americane, conform Reuters.
Chiar dacă mulți consumatori și-au redus cheltuielile din cauza inflației, retailerii doresc să profite de oportunitatea de a convinge cumpărătorii să cumpere articole mai scumpe, astfel încât să-și crească veniturile.
Gama largă de produse și parteneriate între branduri, multe dintre acestea destinate adulților, se bazează pe sentimentul de nostalgie pe care Barbie îl generează pentru mulți care s-au jucat cu celebra păpușă când erau copii.
Grupul american Mattel, care deține brandul Barbie, dorește ca filmul recent lansat să revigoreze atractivitatea păpușii și, de asemenea, să o introducă pe Barbie în mintea unei noi generații.
„Nu cred că am văzut atât de multe parteneriate între branduri care să apară de pe urma unui singur film”, spune Jo Ashdown, partener la Mando-Connect, o agenție care se ocupă de parteneriate între branduri în cadrul grupului de publicitate WPP.
De exemplu, colecția Barbie lansată de Zara luni include 17 haine și accesorii pentru copii, inclusiv un rucsac și adidași, dar oferta pentru femei este mult mai mare, cu 85 de articole. Bărbații se pot alătura, de asemenea, trendului cu un costum fuchsia sau un tricou similar cu cel purtat de Ryan Gosling, care joacă rolul lui Ken, prietenul lui Barbie.
Numeroase mărci de haine și încălțăminte, de la H&M și Primark, până la Gap, Superga și Crocs, au lansat colecții cu tema Barbie. Dar nebunia s-a extins și în afara industriei de retail, cu lanțurile hoteliere Hyatt Hotels și Hilton oferind camere tematice Barbie în orașe precum Bogota, Columbia și Kuala Lumpur, Malaezia.
Cantitatea imensă de produse cu tematica Barbie, de la covoare și periuțe de dinți până la alte articole, ridică posibilitatea unei suprasaturări a mărcii, dar accentul pus de partenerii Mattel pe diversitate și inclusivitate, precum și filmul în sine, ar putea oferi suficientă inovație pentru a menține interesul oamenilor.
„Toată lumea poate fi Barbie sau Ken. Cred că asta a ajutat la creșterea mărcii fără a o suprasatura”, spune James Zahn, editorul revistei The Toy Book.
Comedia hollywoodiană despre celebra păpușă, cu Margot Robbie și Ryan Gosling în rolurile principale, a fost lansată și în România vineri.
Comentarii recente