
Comercianții care se încadrează în SGR pot acum accesa etapa a doua de înregistrare pe portal.returosgr.ro, unde pot actualiza și adăuga informații noi.
RetuRO, administratorul Sistemului de Garanție-Returnare (SGR), anunță începerea etapei a doua a procesului de înregistrare, prin actualizarea informațiilor referitoare la punctele de vânzare ale comercianților care vând diverse tipuri de băuturi și ambalaje primare nereutilizabile. Comercianții trebuie să înregistreze sau să actualizeze toate punctele de vânzare de la care RetuRO va colecta ambalajele SGR.

Aceste puncte de vânzare pot fi de tip manual (unde consumatorii returnează produsele direct la comerciant în magazin), automate (unde se folosesc mașini de colectare automată – RVM) sau exceptate (pentru comercianții care nu sunt obligați să opereze un Punct de Vânzare). Această etapă se adresează atât comercianților înregistrați, cât și celor într-un stadiu intermediar.
Procesul de înregistrare sau actualizare a informațiilor include și înregistrarea mașinilor RVM pentru punctele de vânzare cu colectare automată. RetuRO încurajează toți comercianții să participe activ în acest proces esențial pentru implementarea eficientă a Sistemului Garanție-Returnare în România.
Pentru mai multe informații și asistență, vă rugăm să vizitați site-ul RetuRO sau să contactați serviciul clienți RetuRO. RetuRO Sistem Garanție Returnare S.A. funcționează pe principiul not for profit, iar profitul obținut din colectarea ambalajelor va fi reinvestit exclusiv în dezvoltarea SGR. Compania a fost înființată de un consorțiu de acționari privați și unul public, având rolul de a asigura transparența în gestionarea ambalajelor pentru băuturi și contribuind la dezvoltarea durabilă a României prin gestionarea responsabilă a deșeurilor de ambalaje.
Comentarii recente